Zakupu artykułów dostępnych na stronie internetowej tapetuj.pl można dokonywać na trzy sposoby:
- Samodzielnie, przez stronę internetową – nie trzeba być zarejestrowanym (zalogowanym) użytkownikiem. Wystarczy kliknąć w miniaturę wybranej tapety, by przejść do formularza zakupu. Tu wybieramy ilość rolek, którą chcemy zakupić i zatwierdzamy wybór przez kliknięcie „dodaj do koszyka”.
Następnie wyświetla się strona ukazująca zawartość naszego koszyka – jeżeli chcemy dokupić kolejny produkt, naciskamy „kontynuuj zakupy” i dobieramy towar zgodnie ze sposobem zawartym w pierwszym punkcie.
Gdy wybór artykułów zostanie już dokonany, pora na zdefiniowanie sposobu dostawy oraz formy płatności.
W rubryce „koszty” sumowane są kwoty towaru i dostaw.
Kolejny krok to wpisanie danych płatnika, które znajdą się na fakturze. W przypadku klienta indywidualnego wpisujemy w rubryki imię i nazwisko, ulicę, kod oraz miasto, numer telefonu i adres mailowy. Zakup może być również dokonany na firmę – wówczas pod rubryką „dane płatnika” zmieniamy opcję „Klient indywidualny” na „Firma”.
Jeżeli życzymy sobie, by adres dostawy różnił się od danych z faktury, wybieramy opcję „inne dane wysyłkowe” i wpisujemy potrzebne informacje.Wreszcie akceptujemy regulamin i przechodzimy do potwierdzenia. Po zatwierdzeniu, zamówienie jest już złożone – na podany adres mailowy przychodzi jego kopia.
-
Kolejny sposób to złożenie dyspozycji drogą mailową. Na nasz adres mailowy [email protected] należy przesłać informację obejmującą ilość i rodzaj zakupionych produktów (nieodzowne są numery tapet, fototapet czy oklein), dane Klienta i/lub firmy oraz zdefiniować sposób płatności za towar.
- Trzecia możliwość złożenia zamówienia to telefon do siedziby naszej firmy pod numer 32 720 68 39 – wówczas nasi konsultanci złożą zamówienie w imieniu klienta.